Dag 15 De Langkawi Hill op

23 augustus 2019 - Pulau Langkawi, Maleisië

Ieder eiland heeft hier wel 1 of meerdere hills en ons resort bevindt zich vlak bij de kabelbaan. Al vroeg in de ochtend gewekt door flinke regenval dachten we er slim aan te doen na het ontbijt eerst op pad te gaan. Fleur ging met de mangrovetocht mee, de rest ging via het toeristische village met de kabelbaan naar het uitkijkpunt op 708 meter hoogte. Helaas kwam er wel wat bewolking opzetten maar we hebben toch alle kanten op kunnen kijken en de nodige eilandjes en het vasteland van Thailand zien liggen (denken we).  Tom is met z'n schoonfamilie nog een skybridge opgegaan, wij hebben van bovenaf foto's van hen gemaakt.

Terug beneden hebben we met een aantal nog het 3d museum bezocht en leuke foto's gemaakt. Deels dezelfde als 4 jaar geleden in Chang Mai dus Tom en Sanne kunnen gaan vergelijken. Na de lunch terug gewandeld naar het resort waar Fleur inmiddels op het strand lag en wij nog bij het zwembad zijn gaan liggen.

In de avond een toeristisch badplaatsje bezocht, heerlijk Thais gegeten, nog wat geshopt en over strand/promenade gelopen en met taxi weer terug om tegen 24u in bed te duiken.