Dag 17 Tijd om naar huis te gaan

24 augustus 2019 - Kuala Lumpur International Airport, Maleisië

Aan alle goede dingen komt een eind,  dus ook aan deze vakantie. De dag begon wat sombertjes dus eerst maar even koffers uitgepakt om ze daarna weer fatsoenlijk in te kunnen pakken. Tussendoor met z'n 3en voor de laatste keer genoten van het lekkere ontbijtbuffet, Tom en Sanne kwamen wat later de zaal in. De regen kletterde er plots flink op los dus maar rustig aan gedaan met het ontbijten, een fruithapje extra is nooit verkeerd.

Na het inpakken van de koffers was het inmiddels opgedroogd en dus toch nog maar een paar uurtjes naar zwembad en strand. Na de late lunch (we hebben immers nog een hele poos te gaan deze reisdag en -nacht) terug naar het huisje om nog snel even te douchen en de zwemspullen ook in te pakken. Nog 1 keer de shuttlebalie gebeld en met de koffers het shuttlekarretje in. Rond 17u werden we daar opgehaald en daarna begon het circus van wachten en vliegen:

om 19.50u vertrokken vanaf Langkawi naar Kuala Lumpur waar we 20.40u aankwamen. Nu zitten we te wachten op KLIA waar we 02.25u (20.25u zaterdag in NL) moeten vertrekken naar Doha waar we opnieuw ruim 2,5 wachttijd hebben voordat we doorvliegen naar Schiphol. Daar zouden we 13.45u (19.45u Maleise tijd) moeten aankomen. Net geen 24 uur onderweg dus. Het wordt nog een hele zit maar als het goed is gaan de koffers automatisch mee, die hoeven we onderweg niet telkens op te halen en weer in te checken.

Tot in Nederland!

1. Rina:
    26 augustus 2019
    Het was een super vakantie en leuk om te lezen hoe jij het ervaren hebt.