Dag 2: Op de eerste bestemming aangekomen

10 augustus 2019 - Kuala Lumpur, Maleisië

Na de tussenstop in Doha , dat dus in Qatar blijkt te liggen en niet in Quatar, zijn we verder gevlogen naar Kuala Lumpur. Wel met een uur vertraging welk uur werd ingeluid met de geruststellende mededeling van de piloot dat het nog even wachten was op zo'n 100 vermiste/nog niet bij het vliegtuig gearriveerde koffers. "Wacht inderdaad maar even" was direct onze gedachte.

Een  nachtelijke vlucht bracht ons veilig naar KL. De contouren van de groepssamenstelling tekenden zich tijdens de vlucht al af en werden volledig duidelijk toen het gezelschap zich achter de douane meldde bij de reisleidster op onze trip. We gaan 16 dagen lang luisteren naar Fleur (what's new😉) die sinds een half jaar huis en haard in Nederland achter zich gelaten heeft en nu vanuit haar nieuwe stek in KL toeristen begeleid.

Morgen op dag 3 gaan we echt met haar op pad, vanavond heeft ze ons na een uurtje opfristijd (want wat was het verkeer druk) naar een lekkere eettent op straat begeleid.

Zijn nu terug in ons 5 kamerappartement met ik geloof 4 badkamers en een loei van een living. Een ongekende en onbestelde luxe, ze dachten dat we met z'n 8en een groot gezin vormden. Zitten op de 33e en bovenste verdieping en hebben prachtig uitzicht op de lokale Twin Towers, de KL-tower en het Pavilliongebouw. Vooral by night maar die gaan we eerst gebruiken om te proberen bij te slapen.

Morgen een stadstour en eind van de middag gaan we zelf de Petronas Twin Towers in/op. Tot morgen dus.